1 de gen. 2016

Resultats enquesta avaluadora 2015

A la darrera caminada de 2015 vàrem fer una enquesta avaluadora, aquests són el resultats de les preguntes que us poden interessar més. En color blau la meva resposta o comentari  cadascuna

1.- La informació prèvia a la caminada ha sigut:
6,7%
 excessiva
86,7%
 suficient
6,7%
 precària
No hi hauran canvis, només aquells que per raons de legalitat s’hagin de fer.
2.- L'accés a la informació prèvia és:
53,3%
 fàcil
46,7%
 correcta
0,0%
 deficient
No hi hauran canvis.
4.- Respecta  a les caminades i distància, que preferiu:
13,3%
 de 10 a 15 Quilòmetres
80,0%
 de 15 a 25 Quilòmetres
33,3%
 més de 25 Quilòmetres
Més o menys és el que estem fent, per tant no hi hauran canvis. Segurament farem Castelldefels-Montserrat aquest any com a caminada més dura.
5.- Respecta  al desnivell, que preferiu:
0,0%
 caminades planes
66,7%
 caminades de desnivell moderat (+500m)
46,7%
 caminades de desnivell un pèl més fort (+900m)
Més o menys és el que estem fent, tot i que crec que darrerament us he baixat la dificultat per l’excés de “critiques” quan trobem les pujades, … però és la Muntanya, no podem fer caminades planes per la platja pensant que és la muntanya!
6.- Respecta  al ritme
0,0%
 Es massa alt
86,7%
 Es adequat
6,7%
 Es massa baix
Tot i que creieu que és adequat, crec que hem baix un pèl el ritme, hem de millorar!.
9.- De cara al 2016, tenint en compte la dificultat de desplaçament en cotxe:
20,0%
 preferiu caminades pel Garraf
53,3%
 preferiu caminades pel Garraf i properes si ens podem desplaçar amb tren o BUS
66,7%
 preferiu caminades més llunyanes tot i les dificultats de desplaçament
Està clar que voldríeu més caminades per fora de zona. Us he de dir que en tinc unes quantes en cartera, però la problemàtica dels desplaçaments amb cotxe m’ho fa repensar. Si col·laboreu en aquest tema, podem fer més caminades per altres indrets.

10.- La duració actual de les caminades és:
40,0%
 em sembla bé
6,7%
 les voldria més curtes
53,3%
 no m'importaria que duressin més temps, tot i el dinar
Més o menys és el que estem fent, òbviament si féssim més caminades fora de zona, hauríem de pensar en dinar fora i no a casa (tot i que fos “bocata”).
11.- La informació posterior a la caminada us sembla bé
46,7%
 és correcta i extensa per als assistents
46,7%
 és suficient
0,0%
 és insuficient
No hi hauran canvis.
12.- Veieu bé el fet de col·laborar en altres activitats fent de voluntaris
73,3%
 Si, m'encanta i voldria seguir fent-ho amb la freqüència actual
26,7%
 M'agrada col·laborar però no massa
0,0%
 No m'agrada
Segurament aquest any haurem de fer tres col·laboracions, una més que l’any passat, però intentaré que no en siguin més.
13.- Us agraden les petites incursions culturals?

86,7%
 Si, m'agradaria que en haguessin més

13,3%
 Si, però de tant en tant

0,0%
 No m'agrada

Ho intentarem, no és fàcil ja que s’han d’invertir hores en documentar-se, però ho intentarem
14.- Per què veniu?
33,3%
 per a fer esport i a bon ritme
86,7%
 per passar una bona estona caminant i  xerrant
0,0%
 per que no sé que fer diumenge al matí
Personalment voldria que ambdues coses foren solidàries, però es difícil.
Aplicar un bon ritme i passar-ho bé no sempre és compatible. Ho intentarem… crec que ja fa temps que ho estic intentant. Hauríem de pujar un pèl el ritme passant-ho bé.