22 de set. 2012

Marxa de les Xermites 2012 ... feta !!!

Avui, dissabte 24/09/2011, uns pocs caminants habituals i alguns RocaNegrers hem fet la marxa del les Xermites. Un dels companys ha punxat pujant l’ermita de S. Ramon i a Torrelles ha abandonat. En Marino (RocaNegrer) m’ha saludat quan jo arribava, es a dir, ...que ja feia estona que havia arribat, està fort!!!, en Juan Carlos Escuté m’ha tret una hora com a poc, però no més !! (això em dona moral), i jo he fet un meritori temps de 8 h. 26’, del qual hem sento molt orgullós perquè aquest any la penya del moro se m’ha fet especialment dura, però desprès m’he recuperat i he pogut corre força per recuperar el temps perdut. Hem patit, però com que som “masòques”, l’any vinent tornarem !!!

(no us diré que el primer en arribar, en Sergi Viladot, només ha fet 5 h 10’, però jo em continuo sentint orgullós del meu bon resultat).


Comunicat d’última hora: Dos RocaNegrers més també hi eren, l’Aurelio i l’Emili Llopart, dos fora de sèrie que han fet uns temps fantàstics: 6h47min i 6h 37min, respectivament. Enhorabona als dos !!