24 de des. 2016

Avaluació caminades 2016

Moltes gràcies a tos els que heu complimentat el qüestionari de l’avaluació de les caminades 2016. Durant tres diumenges he dut els impresos i en total han sigut 14 persones que han col·laborat, l’any passat ne van ser 15. L’objectiu és intentar que aquesta activitat s’apropi el màxim possible al que vosaltres voleu o desitgeu.
Us adjunto els resultat de les 14 enquestes recollides. Només us descric les preguntes que fan referència a les caminades i al que intentaré canviar, si cal, l’any 2017. En color blau la meva resposta o comentari  cadascuna
1.- La informació prèvia a la caminada ha sigut:
7,1%
 excessiva
92,9%
 suficient
0,0%
 precària
No hi hauran canvis, només aquells que per raons de legalitat s’hagin de fer.
2.- L'accés a la informació prèvia és:
57,1%
 fàcil
42,9%
 correcta
0,0%
 deficient
No hi hauran canvis.
4.- Respecta  a les caminades i distància, que preferiu:
14,3%
 de 10 a 15 Quilòmetres
85,7%
 de 15 a 25 Quilòmetres
0,0%
 més de 25 Quilòmetres
Més o menys és el que estem fent, per tant no hi hauran canvis. Segurament farem Castelldefels-Vilafranca aquest any com a caminada més dura.
5.- Respecta  al desnivell, que preferiu:
0,0%
 caminades planes
78,6%
 caminades de desnivell moderat (+500m)
21,4%
 caminades de desnivell un pèl més fort (+900m)
Més o menys és el que estem fent, tot i que crec que darrerament us he baixat la dificultat per l’excés de “critiques” quan trobem les pujades, … però és la Muntanya, no podem fer caminades planes per la platja pensant que és la muntanya!
6.- Respecta  al ritme
0,0%
 Es massa alt
100.0%
 Es adequat
0.0%
 Es massa baix
Tot i que creieu que és adequat, crec que hem baix un pèl el ritme, hem de millorar!. (darrerament hem anat molt bé, molt ràpids, ..que segueixi!)
9.- De cara al 2016, tenint en compte la dificultat de desplaçament en cotxe:
0,0%
 preferiu caminades pel Garraf
42,9%
 preferiu caminades pel Garraf i properes si ens podem desplaçar amb tren o BUS
71,4%
 preferiu caminades més llunyanes tot i les dificultats de desplaçament
Està clar que voldríeu més caminades per fora de zona. Us he de dir que en tinc unes quantes en cartera, però la problemàtica dels desplaçaments amb cotxe m’ho fa repensar. Aquest any (2016) ja en hem fet més per fora de zona, però els desplaçaments no són a l’abast de tothom i tampoc tinc molt de temps lliure per fer caminades prèvies avaluadores abans de dur-vos, però insisteixo que en tinc un grapat preparades i que ja us vaig demanar les vostres preferències que intentaré seguir. Per altre banda, les caminades clàssiques pel Garraf seguiran, fonamentalment per proximitat, per donar al oportunitat a tothom i perquè l’objectiu principal és caminar, fer esport i xerrar! I per a fer tot això no al anar gaire lluny!.

10.- La duració actual de les caminades és:
78,6%
 em sembla bé
0,0%
 les voldria més curtes
21,4%
 no m'importaria que duressin més temps, tot i el dinar
Més o menys és el que estem fent, òbviament si féssim més caminades fora de zona, hauríem de pensar en dinar fora i no a casa (tot i que fos “bocata”).
11.- La informació posterior a la caminada us sembla bé
50,0%
 és correcta i extensa per als assistents
50,0%
 és suficient
0,0%
 és insuficient
No hi hauran canvis.
12.- Veieu bé el fet de col·laborar en altres activitats fent de voluntaris
71,4%
 Si, m'encanta i voldria seguir fent-ho amb la freqüència actual
14,3%
 M'agrada col·laborar però no massa
0,0%
 No m'agrada
Segurament aquest any haurem de fer tres col·laboracions, una més que l’any passat, però intentaré que no en siguin més.
13.- Us agraden les petites incursions culturals?

64,3%
 Si, m'agradaria que en haguessin més

35,7%
 Si, però de tant en tant

0,0%
 No m'agrada

Ho intentarem, no és fàcil ja que s’han d’invertir hores en documentar-se, però ho intentarem, de fet aquest any ja hem aportat documentació més o menys curiosa a indrets força propers.
14.- Per què veniu?
35,7%
 per a fer esport i a bon ritme
92,9%
 per passar una bona estona caminant i  xerrant
0,0%
 per que no sé que fer diumenge al matí
Personalment voldria que ambdues coses foren solidàries, però es difícil.

Aplicar un bon ritme i passar-ho bé no sempre és compatible. Ho intentarem… crec que ja fa temps que ho estic intentant. Hauríem de pujar un pèl el ritme passant-ho bé