4 d’oct. 2015

Marató i mitja Marató de Collserola... feta !!!

 Avui 6 dels habituals han fet la mitja marató de Collserola (21 Km 650 m+) i un caminant habitual (jo mateix) la marató (42 Km 1500m+). Ha estat una matí fantàstic per a fer aquest tipus de prova perquè desprès del gran xàfec d’ahir, la temperatura ha estat moderada i els núvols ens han acompanyat molt bona part del trajecte, un clima idoni per fer esport a la muntanya.

El grup de la mitja ha fet el recorregut amb 5 hores, aturades incloses, és molt bon temps i representa una mitjana molt més alta que quan fem les sortides habituals de diumenge, felicitats !.

Jo he fet la marató en 5:55 (7.1 Km/h) en el nou recorregut inaugurat l’any passat, he trigat 5 minuts més que llavors, tenint en compte que l’edat avança, el resultat em sembla fantàstic. Tinc el fondo però no la forma i en el moment de escriure aquesta crònica us he de dir que tinc cruiximents a les dues cames i a un braç!!! (i no faig servir pals!).

Adjunto dues fotos de grup perquè en una falta Javier i en l’altre falto jo.