17 de maig 2014

Una setmana desprès de la caminada Montserrat – Castelldefels

Una setmana desprès de la caminada Montserrat – Castelldefels, 12ena edició d’aquesta ruta, primera en sentit contrari, acte promogut per en Dani com a activitat central del 25é aniversari del CERN… cal fer un petit balanç.

Personalment crec que la caminada va ser un èxit en totes i cadascuna de les seves modalitats, no va haver cap percaç seriós i els pocs accidents van ser molt ben solucionats, sobretot per las bona disposició de les persones afectades.

S’ha de destacar el bon ambient i la bona disposició de tots i cadascú dels participants en fer una caminada en grup, al mateix ritme i amb molta solidaritat, tot coexistint atletes amb molta experiència en fer aquestes distàncies corrent i anònims caminants novells en cadascuna de les rutes proposades.

Un gran dia, una gran activitat, un punt de retrobada per als integrants, socis del CERN, per a pensar si podem fer més coses junts,…. està demostrat que es pot, en el passat en el present i en el futur ... ara depèn de vosaltres, individual i col·lectivament, de que les activitats del centre tinguin continuïtat.

Us adjuntem uns comentaris post caminada desprès de demanar que cadascú expliques com estava el dia desprès.


24 hores desprès de la caminada sabem que, dels que la van fer sencera, dues persones estaven prou bé com per venir a caminar avui, a un altre l’han vist corrent per la platja, un altre ha corregut 40’ pels boscos de la Floresta, un altre ha vingut a fer la cerveseta en bicicleta i un altre  ens ha enviat un missatge dient que s’havia dormit i que tenia cruiximents (agujetas) i la resta?, com esteu? 

Molt bé.  Amb  moltes ganes  de  repetir  amb vosaltres.
Fins aviat  

Jo estic be, pero solsament vaig fer 30 Km., pero al mati següent vaig anar a caminar 2 hores per la platja i despres vaig esta pintat els murs de la terrassa.
SUPER


Contrari al que podria semblar no hi tingut "agulletes". Unes petites amanaces d’ampollas pero que amb crema  s han anat pasant.
Estic mol contenta per l excursio i la vostre comprensio i paciencia.
L'endema vaig anar fins el barri de la raconada caminant i vaig tornar. Per la tarde vaig baixar fins le platja i tornar. NO es un record pero tenint en compte com tenia els peus, esta be.
Petons

Jeje..
Jo vaig sortir amb ******* en bicicleta i vaig fer 80kms.
Després tot seguit vaig anar a correr 10 kms per el passeig maritim, i vaig acabar amb un bany al mar.
Pero reconec que tenia agulletes a la part superior dels glutis.
Corro força pero camino poc.

Hola : el que solo hizo la bajada de Montserrat , va “vendao” pero andando tipo zen sin dolor y poco a poco ( la moral “comia”:  corriendo  no me pasa nada y andando...)
Salut a tots/totes

Per la meva part, molt bé.
No tinc cap tipus de cruiximent, únicament un Compeed a cada peu però sense problema. Preparat per la propera!!
Moltes gracies per l'esforç d'organitzar la caminada. Va ser una experiència molt maca.

Muy bien, el domingo las piernas cargadas pero hoy muy bien.

Bon dia
Ahir varem sessió de relax, passejada pel passeig maritim.

Gràcies a tots per la caminada