9 de març 2014

Marxa castells de la Segarra… feta !

Avui crec que només he participat jo a la marxa dels castells de la Segarra com a representació dels rocanegrers i dels fontanacaminantscastelldefelencs, encara que a la sortida he saludat a caminants que de tant en tant venen amb nosaltres: Xavier A., Jordi R., Carles G., Carles P., Eugeni i Jo Sep (aquest últim no l’he pogut saludar, però ha estat), en total hem sigut 7 representants del nostre sector.
Personalment, només dir-vos que he fet molt bon temps 6:58 per completar els 54 Km per les terres de Lleida (7,7 Km/h - desnivell acumulat + 582m), he baixat 17’ respecta l’any passat i he quedat per sota de la barrera psicològica de les 7 hores... encara que només siguin 2 minuts i si ningú em diu el contrari he sigut el primer rocanegrer d’avui ... al menys fins que algú em digui que ho ha millorat !

puntualització...ep!! DOS rocanegrers: Soc Miquel R. i també vaig ser-hi a la Marxa dels Castells i soc del Roca Negra. Pot ser no hem coneixeu perquè em vaig apuntar al gener i encara no he compartit cap activitat amb el club.
nova puntualitzacióTRES rocanegrers: Vicente C., también de reciente incorporación y participante de la Marxa dels Castells con el dorsal 322, mi tiempo estuvo en 9 horas y 7 minutos. 

Hem gaudit d’un dia esplèndid, amb fred a la sortida i calor a la arribada, en general un matí poc calorós però amb un sol brillant que ha banyat de llums els camps verds de la Segarra.