2 de maig 2011

Diumenge 08/05/2011 (confirmat): Caminada de Castelldefels a Viladecans (per S. Ramon)

Diumenge 08/05/2011: Sortida de la plaça del Ajuntament de Castelldefels: 8:15 del matí. Aquesta caminada no és circular, però al arribar a Viladecans es pot agafar el tren de tornada fins al punt d’origen.

Recorregut: Distància: 18 Km
Desnivell acumulat de pujada: 646 m.

Des de Castelldefels anirem per el picnic de la Sentiu fins a creuar la carretera de Begues per passar per can Amat, camí de S. Climent de Llobregat per desprès pujar a la ermita de S. Ramon per gaudir de una bona vista del Llobregat i el seu delta, baixarem a Viladecans per pista ampla anirem fins a la estació de tren.

Atenció: Continuem amb caminades de un nivell i duresa alta, per lo tant, valoreu bé les vostres forces abans de prendre la decisió de participar. La pujada (i baixada) a la ermita de S. Ramon requereix una preparació i forma física adient a les caminades de muntanya, sobretot perquè arribarem al migdia quan la calor és més intensa. Recordeu que els que participeu en el esdeveniment ho feu sota el vostre risc i responsabilitat. http://fontanacaminant.blogspot.com/p/normes.html

Recordeu dur aigua suficient, una mica de menjar, gorra i protecció solar.