21 de nov. 2010

Pujada a Campgras i baixada per port Ginesta... feta !

Avui 18 persones hem fet la caminada des de Castelldefels fins a campgras i baixada per darrera la pedrera fins port Ginesta per tornar a Castelldefels per el passeig marítim, hem gaudit de dues noves incorporacions que s’han adaptat molt bé. Dues anècdotes a comentar: En Jacques m’ha trobat (jo no, ho sento, em costa molt reconèixer a la gent fora de context) i m’ho ha fet saber, cosa que li agraeixo perquè m’ha agradat molt coincidir amb ell en el Garraf, ell explorant (m’hagués agradat acompanyar-lo) i jo amb la meva gent que aprecio i que compartim aquest fantàstic entorn. Però la millor anècdota del dia ha sigut la sorpresa que he tingut en el millor entorn que tenim, que és el Garraf, a la seva part més alta, amb un dia esplèndid, amb un mar blau de fonts i amb una gent fantàstica.....la sorpresa....dons que m’han fet la celebració del meu aniversari amb regal, amb pastis i espelma en aquest paratge.... no tinc paraules !!!... que quants faig ??... encara els puc dir: 54, per a molts els hi semblaran pocs, per a altres molts, per a mi just els que tinc!
(finalment hem fet 20 Km i 730 m)