17 d’abr. 2016

Caminada Molins de Rei – Vilafranca... feta !

Avui 11 dels caminants habituals hem fet la caminada Molins de Rei – Vilafranca. 10 han fet la versió curta de 24 Km. i jo llarga de 45 Km.

Avui el grup de la curta s’ha proposat que no els atrapés. Altres anys jo arribava a trobar-los abans d’acabar els 24 Km, tot i que jo feia la llarga amb només una hora d’avantatge. Aquest any s’han posat les piles i han sortit amb aquest propòsit, .. i ho han aconseguit, han fet els 24 Km en 5 hores i han arribat 18 minuts abans que jo que he trigat 6h 18’ en fer els 45 Km.

Enhorabona a tots !!!. de veritat, heu fet un ritme fantàstic.

Per la meva part, dir-vos que també estic molt content, he fet 5 minuts més que fa dos anys, però el ritme ha sigut bo i les sensacions molt positives, tot i que ja comença la davallada, però seguirem lluitant per mantenir el màxima nivell individual possible.

Si hi ha algun rocanegrer o simpatitzant que també l’hagi fet i vulgui comunicar la seva experiència que ens ho digui. Per la meva part felicito a tots i cadascú dels que l’heu fet, perquè sé que cadascú de vosaltres heu millorat i aconseguit quelcom que us semblava irrealitzable.... si fa uns anys us haguessin dit que avui faríeu aquesta caminada i en aquests temps, haguéssiu dit que era impossible, avui una realitat!!, La meva més sincera enhorabona !!!