7 de juny 2015

Caminada Reus – Prades – Reus... feta !

 
Avui, al menys dos Rocanegrers (en Benito i jo), hem fet la caminada Reus-Prades-Reus de 55 Km / 1.655m+. És una caminada dura, però avui la calor i el fort sol l’han fet encara més dura, han sigut unes dificultats afegides.
En Benito i jo hem estat junts a la sortida, hem xerrat, però quan ha sonat el petard d’inici, en Benito ha sortit “pitant” i ja no l’he tornat a veure. El seu pronòstic era fer entre 6 i 7 hores i segur que així ho ha fet, perquè tampoc l’he vist a l’arribada.
Jo li he dit a Benito que faria 8 hores i, home de paraula, he fet 8:01. Ha estat un molt bon temps, sobretot perquè ha sigut una cursa molt calenta, però també us he de dir que la meva progressió positiva s’ha acabat: l’any 2012 vaig fer 8:20, l’any 2013 un fantàstic 7:36, l’any 2014 quasi igual 7:42, i aquest any 8:01, ja ho veieu, un molt bon temps, però comença allunar-se dels meus millors. Tot i això estic molt content perquè al meu voltant només havia gent jove, molt forta i ràpida. Jo he patit, però estic content, molt content.
 

Diumenge vinent tornem a convocar sortida pel Garraf