8 de gen. 2012

2012 01 08 accident mortal de caça a la Garrotxa


La temporada passada vaig recopilar noticies d’accidents de caça, el resultat és esfereïdor: 10 morts i 10 ferits. Vaig buscar-ho perquè  hi ha un pensament de que la caça és un esport segur.

Aquest any no he buscat res, entre altres motius perquè ni és la meva feina ni m’agrada el “morbo”, però els accidents continuen, aquesta vegada a casa nostre.

Avui m’han enviat aquesta noticia:

trista mort d’un noi de 25 anys que res tenia a veure amb la batuda de senglars a la Garrotxa.

Fa més de dos anys que estic intentant que algú posi una mica de seny a les caceres, no diré que no el tinguin, però que s’ha de millorar és evident. Ningú te el dret de tancar la muntanya, però una mort ho justifica.. i tant!!!!, però s’ha d’anunciar, s’ha de racionalitzar i sobretot s’han de fer públics els riscos i el accidents.