12 de set. 2010

Multitudinària participació en la caminada Castelldefels -Bruguers

Més de 220 persones han participat en la 1ª caminada “de Castelldefels al Bruguers per corriols”. La caminada ha estat molt bé, tranquil·la i dins dels marges previstos. La quantitat i diversitat d’assistents ens ha desbordat perquè és molt difícil fer una sortida com aquesta, popular i oberta, i que agradi a tothom, però ha estat molt bé. Vàrem avisar que aquest tipus d’activitat no preveu la evacuació de la gent en cas d’abandonament i clarament vam explicar el recorregut i dificultat de la sortida, tot i això, s’han evacuat varies persones que no podien continuar gràcies a la bona gestió dels agents forestals que ens han facilitat la nostre tasca en tot moment.

Jordi i Quique: Gràcies.
En el meu nom i en el del tots els que ho hem organitzat hem de felicitar i agrair la tasca dels que voluntàriament hem ajudat a que el dia fora rodó per a tothom, espero no oblidar a ningú, però dono les gràcies molt sinceres a: Maria del Mar, Concha, Pilar, Eva, Luis, Enrique, Manel, Javier, Victor, Xavi, Jesús, José (del Pino), Dani i Joan Lluís. Tots han intentat que tinguéssiu una bona sortida per l’entorn de casa nostre i que gaudíssiu de una aproximació al que és la muntanya.

Van haver tres participants de curta edat que em van acompanyar bona part de la caminada i que em van fer un trajecte molt amè, gràcies també

Algú em va preguntar els quilòmetres que havíem fet, el meu GPS diu: distància (amb alçades) 12,5 Km, altura acumulada: 392 m. Temps invertit 5h32’ temps amb moviment: 2h 44’

això és tot.....Si vosaltres voleu ... repetirem !