15 d’abr. 2010

14.04.10 CRÓNICA BTT NOCTURNA

Hola rocanegrers,
Ahir a les 19h l'Emili i jo, vam sortir "alegrement" (jo encara no sabia on m'havia ficat) en direcció cap a Sitges (per les costes del Garraf) amb la intenció de fer una sortida nocturna fins a Castelldefels creuant part del Massís.

Quan vaig veure que l'Emili (sempre al davant) pujava les primeres rampes amb el plat gran (i ja no el treuria més), vaig pensar: "avui patiràs"...

Vam arribar a Sitges i les cames encara estaven bé. Passada la zona industrial, de seguida l'asfalt es va convertir en terra. Aquí començava la sortida. Els primers "rampotes" de ciment van aparèixer (i quan en una pista de muntanya et trobes ciment en general vol dir que hi ha un "rampote"). Efectivament, després de 4km (amb 2km de rampes dures) vam arribar al coll de la Fita. Les cames...encara hi eren. Tot pujant i baixant (menys mal) per una trialera maquísima que surt de Jafre, vam arribar a peu de l'altre "rampote" del dia (1,5km dur) i que ens pujava fins a 4 camins. Aquí un pot pensar "com he pujat ara baixaré" doncs no, gran error! Gir a la dreta per el GR-5, molt freqüentat per caminaires i BTTeros maquineros, i nosaltres! Si la pujada era dura les rodes encara giraven, però aqui la cosa era anar a cop de pedal per tal de superar cadascuna de le pedres i roques que t'anaves trobant....bé, evidentment peu a terra en algún trocet. Així durant quasi 3km. Les cames...ja esperaven baixar...i sí, una bona baixadeta ens va conduir fins la pista que va de la Plana Novella a Begues. Aquí esperaven uns 12km de pista quasi tota de pujada. Les cames ja van petar...i al bo de l'Emili no li va quedar una altra opció que esperar-me. Vam encendre els llums i en el moment concret que vam parar per que jo encengués el llum, vam sentir probablement un "puput" ó un "mussol". Va durar poc però va ser un regal que la nit del parc ens va fer. En arribar a la Clota per començar el definitiu i vertiginós descens cap a Castelldefels per "el Purgatori", un altre regal! Una fagina, espantada per el soroll de les BTT d'aquells dos bojos a aquelles hores de la nit, va sortir corrent davant nostre durant uns 200m, il·luminada per el llum de l'Emili que obria pas. Finlment vam arribar a Castelldefels...encara que a mi encara em quedava la "pujadeta" fins a casa...

Va ser una sortida dura però va valer molt la pena veure la posta de sol i la nit al Massís.

Vaig oblidar de portar la càmara de fotos, però com hem de fer una sortida nocturna en grup del CERN, oi Dani?, doncs les farem llavors. De moment aqui teniu la imatge del recorregut i del perfil.

La cosa serà entrenar una mica per la propera vegada estar a punt.

Penjarem les properes sortides en la part dreta del Blog ón diu:"PROPERES ACTIVITATS".