28 d’abr. 2013

Actualització de les dades de la Trail BCN … feta ¡! ¿?

afegit: SET en total, Djanina també corre i es sòcia del CERN. Va participar en la ULTRA i va acabar 1ª en la seva categoria. Felicitats !

Aquest dissabte hem fet la trail BCN en les diferents modalitats. Que jo tingui constància, hem sigut SIS rocanegrers participants i cal felicitar-los a tots perquè avui tenia molt de mèrit fer aquesta prova, sobretot per les dures condicions meteorològiques.

- El millor classificat ha sigut: Esteve S. que a fet la marató en un esplèndid 4h.41’
- El millor lloc meritori: Angèlica M. que ha fet la seva primera marató en solitari en un fantàstic temps: 8:30’
- Un temps molt bo de la  speed trail: Enrique C. amb 3h.46’
he rebut dues comunicacions de dos rocanegrers més, però no tinc al seva classificació perquè al web encara no estan publicades
- Massimo M. Que va fer la llarga i va quedar dins dels 20 primers !!!!
- Benito S. Que també l’ha fet, però no tinc dades respecta quina modalitat ni en quina posició  ha arribat.

Rebeu tots la meva sincera i forta felicitació perquè acabar és un mèrit, sigui quina sigui la categoria feta, a més, en aquesta edició el temps i l’organització s’han aliat en contra nostra !!!. Una felicitació més gran per als que heu acabat en els brillants temps que heu fet, quàdruple mèrit: la prova, el temps, la organització i  la excel·lent classificació

Deixeu-me que us digui als rocanegrers que sou vosaltres els qui m’heu de dir en que participeu i la vostra classificació final, perquè jo no tinc accés a les dades individuals i moltes vegades no es pot fer una cerca per centre excursionista. Sigui com sigui, m'agrada pertànyer a un Centre a on la gent tingui aquestes inquietuds, que faci aquestes  activitats, que les culmini i que les comparteixi amb tots nosaltres. Enhorabona de nou ! 


…. I jo ¿?... dons he abandonat la long trail, i us he de confessar que ha sigut un abandonament molt dolorós per a mi ja que les circumstàncies han  sigut alienes a la meva voluntat: la pèssima organització,  el recorregut fatalment concebut i compartit per les quatre modalitats simultàniament en els 10 primers quilòmetres i les condicions climatològiques m’han fet abandonar prematurament ja que veia que no aconseguiria passar el tall de Begues  (que ha sigut ampliat, sense comunicació) i que també s’ha suprimit el bucle de Olesa, sense saber-ho, i que haguessin canviat la meva decisió d’abandó. Estic dolgut perquè havia posat moltes hores per aquest prova (tercera edició per a mi) i l’abandonament té gust amarg perquè la organització ha tingut molt a veure, la resta ha sigut el mal temps.
Aquesta, per a mi, és una prova molt important perquè té una longitud i duresa respectable i es fa de dia, per a ella em preparo molt durant tot l’any i avui tinc la sensació que me l’han  espatllat ¡… i que no soni a excusa… fa un any i mig vaig fer la Garraf/45 amb pluja i fred durant tot el recorregut... Sigui com sigui, ha sigut el meu primer abandonament … i això fa mal ¡

Enhorabona a tots  el que heu acabat, tots teniu molt de mèrit perquè, i sabeu que ho dic sempre i de cor: acabar qualsevol d’aquestes proves té molt de mèrit ... avui més  !!!