26 d’abr. 2014

Ultra Trail BCN (Begues)… feta !

Avui dos rocanegrers han participat a la TrailBCN (Begues), Angèlica a la Marathon (42Km/1500m+) i jo a la Long Trail (69 Km/2500m+).

Angèlica ha fet la marathon en 7:34 un fantàstic temps pera a ella ja que no és corredora i ha fet la primera part a un ritme molt alt, la segona meitat era més dura i la pujada a la mola (del Garraf) per darrera és una paret molt pronunciada que li ha fet baixar el extraordinari ritme que duia, tot i això, el resultat té molt de mèrit.

En el meu cas, només dir-vos que estic sorprès del bon temps (10:17) que he aconseguit i que m’ha dut fins al tercer lloc de la classificació de la meva categoria... increïble!!, la meva categoria comença als 50 anys i jo ja estic a la banda alta, i us asseguro que no és el mateix tenir 50 anys que estar apropant-se al final de la dècada. (he quedat en el 91 lloc absolut, 85 dins dels homes)


El recorregut ha sigut dur i molt tècnic, és el Garraf autèntic!. Els senders pedregosos compliquen molt el poder corre i això fa que mantenir un ritme alt sigui més difícil.