10 d’oct. 2017

Xerrada Senegal dimarts 17/10/2017 19:00, la meva experiència de cooperant


CONFIRMEM Que la Xerrada-Col·loqi es farà a la sala Margarida Xirgu (Bibiloteca R. Fernández Jurado - Castelldefels) aquest dimarts 17/10/2017 a les 19:00

Aquest és un tema no directament relacionat amb el CERN, però em sembla que pot ser del vostre interès, segur!.

Adjunt us envio el programa de les jornades de Pau i Solidaritat on Dimarts 17/10/2017 a les 19:00 faré una xerrada a la biblioteca de Castelldefels centrada en el Senegal, el país, la seva gent i la meva experiència personal del passat mes de març quan vaig anar de voluntari.

Tota la meva vida he col·laborat en diferents projectes i de diferents maneres, però fins ara no havia estat en un país del tercer món. He anat per adaptar i reparar uns respiradors a l’hospital de S. Joan de Deu de Thiès. Us he de dir que és molt diferent imaginar el que és la vida allà a viure la realitat “in situ”.

Ens agradaria molt que vinguéssiu a escoltar la realitat del país, la experiència i les anècdotes de conviure-la, debatre la problemàtica del tercer món i, sobretot, pensar com podríem canalitzar els ajuts per a que tinguin la màxima eficàcia. L’assistència es lliure i esteu tots invitats.