20 de set. 2014

Pòdium Mª del Mar “FCaminanta-Rocanegrera” a les VErmites i Ruta de les XErmites 2014 ... feta !!!

PODIUM, segon lloc, de Mª del Mar dins de la seva categoria i en la marxa feta avui de les V ermites (25 Km / 1300m+). Pòdium “Rocanegrer/FontanaCaminant. Enhorabona per aquesta fita, fruit de la preparació continuada d’aquest darrers mesos buscant allò de “ment sana en un cos sa”. El resultat ha sigut fantàstic en quan a la progressió física, malauradament l’altre progressió no va tant bé perquè hi ha factors externs no controlables per nosaltres. Tot això no treu mèrit ni mols menys a Mª del Mar que ha guanyat la merescuda copa d’un fantàstic segon lloc (de la seva categoria), quan, a més, ja és una avia jove amb tres nets !!!. Menció especial a Angèlica que ha entrat amb ella (3ª meritòria posició de la seva categoria), l'ha acompanyat i ajudat. Es mereixia pujar al pòdium, però no hi havia premi al tercer graó. La nostra més sincera enhorabona a les dues.

X Ermites (50Km/2700m+): dir-vos que no tinc gaire informació dels fontanaCaminant ó Rocanegrers que han participat, amb tot puc dir-vos que jo he fet el meu millor temps d’aquesta dura cursa, he baixat més d’una hora el meu millor temps i he firmat un temps de 7:15 (103 general / 5é de la meva categoria, i això que ja estic a la banda alta!)

Els temps dels que tinc informació són
Sisco L. 6:02 (42 general / 27de la seva categoria) – simpatitzant
Francesc F. 7:15 (103 general / 5 de la seva categoria) FC/CERN
Pere A. 7:46 (126 general / 6 de la seva categoria) CERN
Luis S. 9:17 (168 general / 62 de la seva categoria) FC/CERN


Enhorabona a tots i a tothom, ... arribar és un gran mèrit, sempre !!!!, no importa la posició, aquestes curses només tenen un objectiu, arribar i una vegada assolit el primer objectiu el segon és arribar amb la millor dignitat possible.